Seks - Petua supaya lambat pancut.

Sumber EM

Pagi: cuba urut untuk naikkan adik dan genggam sehingga kepala nampak mcm membengkak dan gosok dengan tapak tangan pada kadar yang laju selama 3 minit. amalkan makan pisang dan juga oren kalau boleh.

petang: bila nak mandi buat balik yang kat atas tue tetapi kali nie ada tambahan. selepas habis tue semua dok mencangkung dan urut kat pangkal telur naik keatas. dalam masa yang sama gosok kepala dengan tapak jari ibu selari selama 10 minit.

Malam: luruskan kaki dan tekan pangkal peha setentang dengan telur dan cari satu urat kat situ. nie yang kritikal nie. tak pandai cari susah jadinya. nak tahu dapat tak dapat bila tekan urat tue dia akan terasa sampai ke tapak kaki. ha... dah dapat urut kat situ 10 minit setiap hari sebelum tido.

masa lapang dan malam sebelum nak tido: tekan urat kat tapak kaki tumit sehingga kebuku lali. kalau malas beli batu refleksalogi dan tekan tapak kaki anda di situ.

anda akan rasa kelainan percaya lah. paling cepat 20 minit (sempat la minum air kejap) dan paling syok kalau korang klimaks mesti kaki terangkat mengigil ..... memang puas.

1 comment:

Unknown said...

berapa % berkesan.