4 Posisi Seks Untuk Beginner Atau Pengantin Baru.

4 Posisi Seks Untuk Beginner Atau Pengantin Baru.

Kurang pengalaman dan rasa risau menyebabkan ramai pasangan kaku apabila bersetubuh pada malam pertama. Artikel ini akan memudahkan anda dengan memberi anda empat posisi yang sesuai untuk seorang beginner amalkan.

Posisi pertama: Missionary.

Posisi ini adalah posisi biasa iaitu perempuan baring di bawah dan pihak lelaki berada di atas. Posisi ini adalah sesuai untuk newbie dan boleh membantu anda untuk selesakan diri kita bersetubuh pada kali pertama. Untuk lebih berbisa, pihak lelaki boleh letakkan batal di punggung wanita supaya bahagian tersebut tinggi sedikit dan senang untuk pihak lelaki memasukkan zakarnya buat kali pertama ke dalam vagina wanita.

Posisi kedua: Perempuan di atas.lelaki.

Lelaki baring dan perempuan masukkan zakar secara duduk. Melalui posisi ini, perempuan bebas untuk menentukan sudut zakar dan kelajuan zakar keluar masuk. Jika lelaki penat, bolehlah suruh perempuan mengawal aktiviti bersetubuh ini.

Posisi ketiga: Doggy.

Posisi ini adalah lelaki akan masukkan zakar dari belakang perempuan. Perempuan akan berada dalam keadaan seperti merangkak tetapi kepala di jatuhkan ke bawah. Posisi ini memberi peluang kepada pasangan untuk rasai sensasi yang berlainan.

Posisi keempat: 69

Posisi ini sesuai untuk permainan foreplay di mana anda atau perempuan berada di bahagian atas dan seorang lagi berada di bahagian bawah. Lelaki boleh rangsang vagina perempuan dan perempuan boleh merangsang zakar lelaki.

No comments: